.

Friday, April 29, 2011

Tošić: Ja sam prvak u tucanju!

Umesto sa suprugom Jelenom Karleušom i cerkicama Atinom i Nikom, Duško Tošic ce Veliku subotu provesti van porodicnog doma. Zvezdin bek ce preko dana biti u karantinu, sa saigracima u Kovilovu, a uvece - na stadionu Partizana, na vecitom derbiju.

- Nadam se da cemo da pobedimo, pa da ostatak praznika provedem sa porodicom u baš dobrom raspoloženju - jasan je Tošic.
Vec sutra, posle vecitog derbija, Duška Tošica ocekuje novi izazov - Svetsko prvenstvo u šoranju i tucanju jaja!!!
- U nedelju ujutru vodim Jelenu i decu kod mojih u Zrenjanin. U našem selu Orlovat svake godine se održava Svetsko prvenstvo u šoranju (takozvani bejzbol s jajima - prim. aut.), a i ja cu biti deo njega. Moja ekipa brani titulu svetskog prvaka, pa ocekujem novi uspeh i na tom polju. Ocekujem da cu biti uspešan i u tucanju jajima.

A posle Uskrsa, Zvezdin fudbaler ce se uputiti u tazbinu - kod Jeleninog oca Dragana.
- Uh, tek na njegovom splavu, na Adi, ce biti uživancija. Pred prošli derbi smo pekli ribu u njegovoj oazi, a roštiljacemo i u ponedeljak. Naravno, pašce i tucanje.
Bivši reprezentativac planira da ode i u crkvu, a onda - u nove prvenstvene pobede.
- Verujem da cemo Uskrs provesti sa tri boda više od Partizana. Mislim da možemo do pobede u Humskoj. Uostalom, oni su nas vec dobili dva puta ove sezone, u prošlom derbiju smo smanjili na 2:1, a sada je red da se izjednacimo u pobedama. Složio bih se da oni uzmu Kup, a mi titulu.
Tošic je svestan da ce uskršnji derbi imati mnogo vecu težinu od preostala tri iz tekuce sezone.
- Nadam se da cemo u Humskoj ponoviti drugo poluvreme utakmice sa Slobodom - jasan je Duško Tošic.


No comments:

Post a Comment