.

Thursday, April 28, 2011

Šta sam to loše rekao o Partizanu?

Robert Prosinecki ne krije da se osecao neprijatno na konferenciji za medije posle derbija u Humskoj, na kojoj je Aleksandar Stanojevic otvorio dušu i u nekoliko navrata ga potkacio.

- Stvarno ne znam šta smo mi to loše, provokativno, ili kako vec, izjavljivali pre derbija. Pa normalno je da kažem da idemo na pobedu u Humskoj, da verujem u trijumf. Zar je trebalo da kažem da idemo da izgubimo ili možda da ne verujem u uspeh - zapitao se Prosinecki u razgovoru za „Alo!“ dan posle poraza u 140. vecitom derbiju (0:1).
Igracima Partizana je ipak najviše zasmetalo to što ste oslovili Partizan sa „bivši šampion“?
- Pa dobro... Možda sam se pogrešno izrazio, ja sam hteo da kažem prošlogodišnji šampion, ali eto, izletela mi je pogrešna rec. U svakom slucaju, nisam imao loše namere, a to su oni morali da prepoznaju.

Je l‘ vi osecate da celokupna javnost radi za Zvezdu, da svi žele da vide Zvezdu na vrhu tabele, kao što je to primetio trener Partizana?
- Stvarno ne znam ko je to nama pomogao u ovih osam kola do derbija i ko to želi više od nas da Zvezda bude prvak. Ja vidim obrnutu situaciju, ali ne bih da ulazim u polemiku, ni sa Stanojevicem ni sa bilo kim drugim. O sudenju necu ni da pricam, pa cak ni u subotu nije bilo ekstra za Crvenu zvezdu. Ali dobro, oni su videli tako, to je njihov problem. Ja uopšte ne želim da osporim njihovu pobedu. Naprotiv, zasluženo su došli do nje, našom krivicom.
Kako komentarišete proslavu titule crno-belih posle derbija, šest kola pre kraja prvenstva?
- Eto, sada i ja mogu da kažem da su se oni poneli nekorektno, da slave nešto što još nisu osvojili. Ali necu, ako oni smatraju da su vec šampioni, necu im remetiti slavlje. Ja samo znam da ima još šest kola do kraja i hocu da verujem da je prvenstvo regularno, da su kiksevi dozvoljeni.
Da li to znaci da u finišu sezone ipak nece igrati neki novi klinci Zvezde?
- Neeee... Nikako! Pa, teoretski, mi još nismo izgubili titulu. Naravno da ce igrati oni za koje mislim da treba da igraju. Necu podmladivati tim, hocu nove pobede - završio je Prosinecki.

Robert Prosinecki proslavio je Uskrs u Zagrebu, u krugu porodice - sa suprugom Vlatkom i cerkicama Robertom i Leandrom.
- Evo, upravo ste me zatekli na rucku - nismo više želeli da ometamo Zvezdinog trenera, koji je prvi sledeci trening zakazao za utorak u 18 casova.

Fredi Bobic, direktor Štutgarta, ipak nije bio u Humskoj tokom 140. vecitog derbija, ali su na stadionu Partizana bili njegovi saradnici. Kako se saznaje, nemacki bundesligaš ostao je zainteresovan za kapitena Crvene zvezde Pavla Ninkova, tako da se narednih dana može ocekivati nova runda pregovora na „Marakani“.


No comments:

Post a Comment