.

Saturday, April 30, 2011

Adija priča gluposti, NISMO RASISTI!

Izbacivanje iz prvog tima Partizana omalenog Ganjanina, Dominika Adije, izazvalo je mnogo buke u javnosti.

Otkaz je dobio zbog nediscipline, ali njegova verzija se razlikuje. Prema mišljenju Adije, glavni razlog njegovog odstranjivanja iz ekipe je rasizam Stanojevica i dojucerašnjih saigraca.
Milan Smiljanic, dete Partizana, odlucno je demantovao da on i njegovi saigraci imaju nešto protiv tamnoputih igraca.
- Ma dajte, pa to su gluposti. Kakav crni rasizam?! Odgovorno tvrdim da toga u Partizanu nema. Pa sa nama u ekipi su i Tejgo i Kamara i Kizito, donedavno su tu bili i Morerira i Dijara. Što se niko od njih nije žalio da je bio maltretiran na rasnoj osnovi?! Pa svi su se osecali kao kod kuce, niko im nikada ni rec nije rekao, uostalom, nije ni bilo razloga - tvrdi Milan Smiljanic.

Lola je dve godine proveo u pecalbi, pa najbolje zna kako se tamo ophodne prema strancima.
- Pored toga što sam bio stranac, bio sam i u Adijinoj situaciji - stranac na pozajmici. Znam da me ostali igraci drugacije posmatraju, ali radim i borim se. A ovde ni toga nije bilo, prihvatili smo ga kao da je deo ekipe. U Beogradu i Partizanu sve strance koji dodu docekuju raširenih ruku. Imaju bolji status u ekipi nego bilo gde na zapadu. Zato je Adijina prica o rasizmu u našim redovima zaista smešna - rekao je Smiljanic.
Trener Partizana Aleksandar Stanojevic na ovu pricu se samo slatko nasmejao i dodao:
- Nemam nikakav komentar.

Na konferenciji za medije pred subotnji veciti derbi trener crno-belih se osvrnuo i na jedinstvo u ekipi, posle odstranjivanja iz tima Dominika Adije.
- Drago mi je što su igraci Partizana prepoznali da neko iskace iz okvira timskog duha i da su zajednicki reagovali na njegovo ponašanje. Ja sam bio samo egzekutor, rekao sam mu ono što smo svi u tom trenutku mislili. Teško je kada imate u timu igraca stranca koji je na pozajmici, uvek ima problema sa motivacijom. Ali, njegovo ponašanje je zaista prevršilo svaku meru. Nece nam nedostajati na derbiju - rekao je Stanojevic.


No comments:

Post a Comment