.

Friday, April 15, 2011

Nole, dođi u Split da plovimo zajedno!

Novak Đoković je napravio odličan izbor pri odabiru luksuzne jahte vredne pet miliona dolara, koja je od pre neki dan usidrena u Tivtu. Čuveni model „jaht 88“ britanskog proizvođača brodova „Sansiker“ izaziva strahopoštovanje među zaljubljenicima ekskluzivnih plovila.

Poznato je da sportisti vole da odmor provode „na talasima“, a jedan od najpoznatijih moreplovaca je svakako Dino Rađa, legendarni hrvatski košarkaš, koji je tokom slobodnih dana više na moru nego na kopnu.
Rađa je preko „Alo!“ pozvao Novaka Đokovića da „obavezno poseti Hrvatsko primorje i da uživa u čarima i avanturističkim izazovima koje nudi Jadransko more“.
- Šta kažete, Nole kupio „Sansiker“? Kapa dole za odabir plovila! Ako, zaslužio je brod koji u svetu izaziva respekt na sam pomen imena ovog proizvođača. Nek mu je sa srećom, siguran sam da će uživati, a moja vrata su mu uvek otvorena. Ako poželi da se usidri u Splitu, neka mi se javi. Možda kao nešto iskusniji pomorac mogu da mu pomognem nekim savetom, da ga uputim na prelepa mesta za odmor - rekao je za naš list Rađa.

Inače, bivši centar Boston seltiksa mesecima ne silazi s jahte. Plovila su mu velika ljubav, uostalom i biznis. Tako je jahtu „peršing 65“ 2005. godine prodao Dejanu Bodirogi za oko 1,2 miliona evra.
- Znate, ne volim previše da pričam o tome, ipak su to privatne stvari. Svako neka uživa u onome što je zaradio, a ja ne krijem da bez mora ne bih mogao da živim. Moja porodica, jednostavno, uživa na vodi - zaključio je Dino Rađa koji je, inače, najstrastveniji nautičar među sportistima u ovom delu Evrope.

Novak Đoković uživa u Monte Karlu. Najbolji srpski teniser uživao je u večeri sa devojkom Jelenom, a društvo su im pravili Janko i Bojana Tipsarević. Nole zbog povrede kolena neće učestvovati na prestižnom turniru, ali će biti na tribinama i navijaće za svoje saigrače iz Dejvis kup reprezentacije. U međuvremenu, Novak deli autograme po Monaku, ali i dobija poklone od najvatrenijih obožavatelja.
- Dobio sam super poklon od Keri i Ane. U pitanju je aviončić sa momkom koji igra tenis na krilu. Inače, hteo bih da obavestim sve srpske navijače da su dobrodošli u restoranu „La Spiaggia“, koji drži moj dobar prijatelj Erik, gde će dobiti besplatnu klopu i piće u terminu od 11.30 do 15.30. Ne šalim se - poručio je Nole.


No comments:

Post a Comment