.

Wednesday, April 27, 2011

Miljenović: Partizan je jedini klub za mene!

Nenad Miljenovic (18) preko noci je dospeo u žižu javnosti srpske košarke. Talentovani plejmejker je sa mladim selekcijama FMP-a osvojio maltene sve što se osvojiti može, ali mu je klub iz Železnika ispred nosa zalupio vrata prvog tima.

- Završio sam s njima. Ne znam zašto nisu hteli da igram za prvi tim sada kada mi je to najviše potrebno. Nisu me pustili ni na „Hups samit“ u Portlandu da igram za selekciju sveta. To su bili teški udarci za mene, a niko od celnika kluba nije hteo da mi da objašnjenje - prica Miljenovic.
Nenad ne krije da ima ponude evropskih klubova koji bi za njega sa zadovoljstvom platili 150.000 evra obeštecenja, ali da on sebe vidi samo u Partizanu.
- Ne brinem za buducnost jer ponuda ima. Medutim, verujem da je Partizan trenutno jedini klub za mene. Nadam se da ce se do kraja nedelje ta prica završiti pozitivno - zakljucuje Miljenovic, koji veruje da bi dobio adekvatnu minutažu kod trenera crno-belih Vlade Jovanovica.


No comments:

Post a Comment