.

Saturday, April 16, 2011

Stanojević: Robi, uzeli smo vam jedan pehar, krećemo po drugi!!!

Trener Partizana Aleksandar Stanojević dao je juče svojim fudbalerima slobodan dan, ali nije mogao da pobegne od reakcija u javnosti nakon Partizanovog trijumfa u Subotici.

Teško smo došli do pobede, jako teško, ali mi je pre svega drago što je moja ekipa pokazala karakter, jer je uspela da se iščupa iz vrlo teške situacije. A to na koji način se komentariše naša utakmica u javnosti je velika sramota! Na taj način omalovažavati pobedu koja je čista kao suza, to je nečuveno - ljut je bio trener Partizana, kojem praktično nije bilo potrebe postavljati dodatna pitanja.
- Kakve su to zamene teza!? Da li je bio penal nad Ilievim? Pa čist je kao suza! Partizanu su za sve vreme dok sam ja u klubu svirali tri penala! Za 20 godina nismo dobili nijedan jedanaesterac u večitim derbijima i sada se potura priča o tome kako nama sudije pomažu!? Pa oni su poveli iz ofsajda, a mi nismo reč o tome rekli posle meča! Na Banjici nam kod 2:2 nije sviran čist jedanaesterac, a nismo se žalili. Ovo je prevršilo svaku meru, ali neka, iz ovoga ćemo izaći samo jači - rekao je Stanojević.
A kako komentarišete izjavu trenera Zvezde da je očekivao ovakav meč u Subotici i da je za njega Partizan bivši prvak?

- Ne interesuje me to! Mi smo prvi posao odradili, odvojili smo ih od borbe za jedan trofej, a sada krećemo u napad na drugi. Dakle, izgubili su od nas jednu bitku, nije korektno sa njegove strane da daje takve izjave - rekao je Stanojević.

Trener Crvene Zvezde je posle pobede svoje ekipe nad Čukaričkim prokomentarisao i trijumf večitog rivala u Subotici.
- Gledao sam utakmicu Partizana, ne želim da komentarišem da li je sudija bio dobar ili loš. Mogli smo već da budemo u egalu, ali nije kasno ni za dve nedelje. Za mene je Partizan bivši prvak, nadam se samo da do titule neće Vojvodina - rekao je Prosinečki.


No comments:

Post a Comment