.

Wednesday, April 27, 2011

Držte se, kreće Novak!

Ma kakav Mesi, kakav Ronaldo, veceras (20) u Beogradu igra Nole. Najbolji srpski teniser zapocinje sezonu na šljaci, i to na Serbia Openu, a vec u prvom okršaju protiv Rumuna Ungura jurice da izjednaci rekord Ivana Lendla od 25 uzastopnih pobeda na pocetku sezone.

Nole je spreman i zna da ce publika u velikom broju doci da ga pozdravi, bez obzira na to što se u isto vreme igra mec Lige šampiona Real-Barselona.
- Sa nestrpljenjem cekam da igram pred srpskom publikom. Prošle godine sam imao zdravstvenih problema koji su me sprecili da nastupim na Serbia Openu, ali sada je mnogo bolje. Ove sezone nisam izgubio nijedan mec, ali to ne može da traje zauvek. O rekordima ne razmišljam niti mi je prioritet da nastavim niz od 20 i nešto pobeda. Ambicije su mi mnogo vece, a to je da osvojim grend slem titulu i kandidujem se za prvo mesto - porucio je Ðokovic.
Mnogi veruju u srpskog tenisera, pa i Letonac Ernests Gulbis, koji je juce, vec na startu turnira, eliminisan od Ukrajinca Marcenka (2:6, 4:6). Svojevremeno su Letonac i Ðokovic zajedno trenirali na akademiji Nikole Pilica, gde su postali dobri drugari.

- Novak je nezaustavljiv. Mnogo je samouveren i mislim da u Beogradu nece imati ozbiljnog rivala. Dobro je što je nastupio njegov trenutak i zaista uživam da gledam sve Ðokoviceve meceve. Nisam nikada imao takvu seriju u životu, ali se nadam da hocu jednog dana - istice Gulbis.
Letonac smatra da Ðokovic može da pobedi Nadala i na šljaci.
- Ako ga je dvaput savladao u prethodnom periodu, ne vidim zašto ne bi sada uspeo ponovo to da ucini i na šljaci. Nadal jeste dobar igrac, ali više nije tako dominantan u odnosu na Ðokovica, kao ranije - zakljucuje Ernests Gulbis.

Ernests Gulbis vec danas napušta Beograd, a sinoc je malo uživao i u nocnom životu srpske prestonice, u kojoj se, zanimljivo, posle dosta godina sreo sa Petrom Ðukicem, nekadašnjim saigracem iz detinjstva.
- Naravno da sam skitao, niste valjda ocekivali da celo vece provedem u svojoj sobi. Lepa je Srbija, podseca me na moju rodnu zemlju, tako da se može reci da sam uživao ovde prethodnih dana - porucio je letonski teniser.

Rumun Adrijan Ungur ne ocekuje da ce napraviti iznenadenje u vecerašnjem okršaju sa Novakom Ðokovicem.
- Bice to nemoguca misija za mene. Novak igra kod kuce, nezaustavljiv je, probacu da se zabavim, pa šta bude. Nema nikakve taktike, znam da ce publika doci da gleda Ðokovica, koga ja zanimam? - zapitao se rumunski teniser, koji veruje da ce Novak na kraju godine biti broj jedan na svetu.


No comments:

Post a Comment