.

Saturday, April 30, 2011

Dinamo neće Robija na stogodišnjici kluba!

Iako su ga navijaci Dinama uvrstili medu najbolje startere svih vremena, najpopularniji zagrebacki klub ne želi da vidi Roberta Prosineckog na svojoj 100-godišnjici postojanja!

Ocigledno je za njih Žuti napravio neoprostivi greh time što je seo na klupu Crvene zvezde.
- Nismo dobili pozivnicu, a sigurno necemo ici jer sam ja cele nedelje kod njega u Beogradu - kratko je Vlatka Prosinecki, žena trenera crveno-belih, rekla hrvatskom „Vecernjem listu“.
Robi je o ovoj temi izjavio:

- Dinamo je deo mog života. Nažalost, neke uspomene nisu najlepše. Ostali su mi dužni novac, setite se da sam morao dva puta da napuštam „Maksimir“. Ali, to nema veze s klubom i navijacima.

Robert Prosinecki, trener Crvene zvezde, koji je juce ponovo posetio teniske terene na Serbia Openu, nije želeo da se previše udubljuje u slucaj „Stanojevic“, koji je s igracima svog tima pevao uvredljive pesme na racun crveno-belih.
- Ne zanima me šta oni rade - bilo je sve što je Robi rekao za naš list.

Robert Prosinecki dobio je podršku uprave Crvene zvezde, koja mu je ponudila novi ugovor. „Žuti“ bi prema tom sporazumu trebalo da ostane na „Marakani“ do leta 2015, a i primanja bi mogla da mu budu znatno veca, oko 25.000 evra mesecno.


No comments:

Post a Comment