.

Wednesday, April 27, 2011

Eto, pala je i Barsa!

Partizan je za tri koraka bliži cetvrtoj uzastopnoj šampionskoj tituli. Na šest kola do kraja prvenstva, crno-beli su pobedom nad vecitim rivalom od 1:0 napravili džinovski iskorak ka još jednom peharu.

Na licima igraca blistao je osmeh, ali, cini se da se niko nije toliko obradovao kao Ivica Iliev.
Napadacu Partizana, prakticno, nije bilo potrebe postavljati pitanja, reci su same navirale.
- Moj komentar derbija? Evo ovako napišite: „U Srbiji se niko ništa ne pita, osim nas! Za sve!!!“ Znaci, samo mi se pitamo. A zašto? Zato što smo najbolji. Da cujem sad ko ce nešto da nam kaže? Da nije Zvezda možda bolja? Ma održali smo im cas fudbala! Imali su jednu šansu i nekoliko polušansi, a koliko smo ih mi imali? Kada ste poslednji put videli ovakav derbi, ovako kvalitetan? - samo je sipao Ivica Iliev.

Fudbaleri crno-belih svesno su smanjili gas sa izjavama pre derbija. Odlucili su da pricaju na terenu.
- Mnogi su nas osporavali posle tog meca u Kupu, mi smo tamo otišli da završimo posao, a to smo i uspeli. I cutali smo posle toga i cekali da se dogodi ovo. Verujte mi, u našoj svlacionici je vladao ogroman mir. Mi smo se smejali, jedva smo cekali ovaj mec, jer smo znali da smo bolji i da cemo da pobedimo. A oni su došli na naš stadion nikad samouvereniji, nikad spremniji. I šta su na kraju uradili? Dobili su nas na jednom mecu, koji ništa nije znacio. Znali smo koliko smo mocniji, i cutali smo. A oni su pricali...
Osvrnuo se Iliev i na dizanje Zvezde u nebo, posle dobijenog derbija u Kupu.
- Ja te momke koji igraju u Zvezdi i koji vode tim jako poštujem sve do jednog, sjajni su momci. Ali, one izjave o tome da je Partizan bivši prvak - pa, prvo skoci, pa reci hop! To je moja deviza. Pokazali smo svima da smo mocni, a pre svega onim zvezdašima koji su dizali svoj klub u nebesa. Znate koliko su ih dizali? Pa mislili smo da igramo sa Barselonom, u najmanju ruku!
Zahvalio se napadac crno-belih i treneru Stanojevicu.
- Sale nam je pre meca rekao da se u prvom poluvremenu zabavljamo i da uživamo, a u drugom cemo da krenemo da ih pobedimo! I tako je i bilo, ja sam se zabavljao i driblao - nasmejao se Ivica Iliev.

Zvezdin Kolumbijac Borha našao se u cuzdu posle derbija, manje zbog poraza, više zbog neopisive radosti igraca i strucnog štaba Partizana.
- Koliko znam, ima još šest kola do kraja. Ne znam zašto vec slave titulu - pokazao je Borha da nije iz Srbije.
- Zar zaista mislite da nije odlucen šampion?
- Dok sam igrao u Brazilu, svašta se dešavalo u poslednjih pet kola. Lider je znao da padne cak na trece mesto. Partizan je svakako u prednosti, ali još 18 bodova je u opciji - ocigledno jedino Borha veruje u nemoguce.
- Kako ste doživeli veciti derbi?
- Žao mi je što nismo nastavili pobedonosnu seriju. Sami smo krivi za to, jer smo loše igrali, pogotovo u drugom poluvremenu. Opet smo propustili par ozbiljnih šansi, što nas je koštalo. Partizan je zasluženo pobedio.
- Da li su vam nedostajale „delije“?
- Možda bi sa njima rezultat bio drugaciji - završio je Borha.

Stanojevic i Stojkovic pevali u svlacionici:

„Kurva umire, kurva gasi se“, navijacki hit sa juga pevao se i u svlacionici Partizana posle pobede u 140. vecitom derbiju. Ne, nisu „grobari“ upali u prostorije crno-belih, vec su igraci i trener Aleksandar Stanojevic glasno, bez blama, vredali Crvenu zvezdu.
I tu nije bio kraj, Stanojevic je u jednom trenutku cak i poveo navijanje pesmom: „Zašto cutite“, a na jednom od snimka koji je napravio fudbaler crno-belih Vojislav Stankovic vidi se cak i kako trener Partizana glasno, skacuci, sa visoko uzdignutom rukom, skandira: „Pi*ke ciganske!“
Uz Stanojevica, u centru pažnje na snimku koji kruži „jutjubom“ je i Vladimir Stojkovic.

Princ Tejgo nije blistao još od prvog duela u Kupu kada je bio dvostruki strelac, ali je opet došao glave vecitom rivalu.
- Presrecan sam, šta drugo. Ostvarili smo veliku pobedu i sada nam je trofej šampiona mnogo bliži. Drago mi je što smo izašli iz rezultatske krize u koju smo upali. Pokazali smo da smo pravi onda kada je to bilo najpotrebnije.
Tri gola Zvezdi u samo mesec dana, ispada da crveno-beli baš leže Ganjaninu.
- Nije to ništa specijalno. Gol Zvezdi je važan kao i svaki drugi. Pre meca sam rekao da mi je ova utakmica bitna, jer dugo nisam postigao gol. Važan mi je i ovaj trijumf i zbog toga što mi je želja da sa Partizanom igram Ligu šampiona - kratak je bio Tejgo.

Viktor Troicki je poznat kao veliki navijac Partizana, a veciti derbi pratio je iz svecane lože na istoku. Kada je Tejgo postigao pobedonosni pogodak, popeo se na ivicu lože i zapevao „Pune tribine ludih navijaca...“.
- Jao, jedva cekam da me zove Nole! A zvace me sigurno! Kako cu da ga zezam - radovao se Vica zavitlavanju Ðokovica, velikog zvezdaša.

Stefan Babovic je odigrao jednu od najboljih utakmica otkako je u Partizanu.
- Presrecan sam posle ovako važne pobede, jer smo svima pokazali da smo najbolji u Srbiji. Mislim da su nas iz Zvezde malo potcenjivali pre ovog meca, zaboravili su ko je trostruki uzastopni šampion i ko je igrao Ligu šampiona. Ovu pobedu posvecujem i Nenadu Bjekovicu, koji je sve vreme verovao u nas. A moramo sada da pitamo predsednika kolike nam premije sleduju ako osvojimo titulu - nasmejao se Stefan Babovic.

Vladimir Stojkovic je odbranio šansu Kaluderovica u prvom poluvremenu i tako zacarao svoju mrežu.
- Presrecan sam zbog još jedne pobede u derbiju. Još uvek imam nulu u derbijima. Nijednom mi nisu dali gol!
A revanš Kupa i pogodak Kaluderovica se ne racuna?
- Ne! To je bio poraz koji ništa nije znacio, mi smo prošli u finale Kupa. To je jedino važno - rekao je Stojkovic.

Milan Smiljanic je majstorski odradio sve zadatke trenera Stanojevica.
- Ovako je najslade. Kada bih mogao da vratim film, ne bih želeo da nam vratim pet bodova viška! Morace da cekaju titulu još dugo, dugo, jer mi smo dominantni - rekao je Smiljanic.


No comments:

Post a Comment