.

Friday, April 15, 2011

Odgovara im LOŠA LIGA!

Ni dva dana posle pobede Partizana nad Zvezdom (25:23) u meču koji je, verovatno, odlučio ko će biti novi rukometni šampion Srbije, ne prestaju da se prepričavaju dešavanja sa parketa, iz svlačionica i sa pres konferencije.

Naime, prema jednoj verziji, Igor Butulija, trener Zvezde, njegov otac Ratko i sportski direktor Nenad Peruničić propisno su izvređali delegata Slobodan Višekrunu posle utakmice. Prema drugoj, Butulijinoj, od toga nije bilo ništa, nego je kontrolor „napadao trenera Zvezde“.
- Verujte mi, ne mogu više da pričam o tome. Sve je to tako jadno. Klub će narednih dana dati zvanično saopštenje - bilo je prvo što nam je Butulija rekao dan posle meča.
- Je l‘ istina da ste vređali kontrolora?

- Ma kakvi, niko ni njemu ni sudijama nijednu ružnu reč nije rekao za vreme meča, a ni posle! Da psujem i vređam tokom utakmice, kao što se priča, sigurno bih bio isključen na samom početku meča. Međutim, ko hoće, može da primeti da sam za vreme utakmice non-stop bio u gro planu na televizijskom prenosu. Normalno je da burno reagujem kada moji igrači greše, a u prenosu se to koristi da komentator priča kako psujem sudije i delegata. A pošto to zna i sam delegat, onda on kao naivno malo-malo, pa priđe do mene. Ja mu kažem da mi ne prilazi, jer nas snima kamera i odmah će biti kako trener Zvezde psuje zvanična lica, ali ništa - nastavio je Igor razgovor za „Alo!“.
- Zbog čega to rade?
- Takvim ljudima kao što je Višekruna i kao što su ostali čelnici Superlige odgovara da se takmičenje srozava. Njima smetaju ljudi kao što sam ja ili kao što je Nenad Peruničić. Sada će svi da pomisle da je to zato što smo obojica iz Zvezde. E, pa nije... Gde je Nedeljko Jovanović?! Neđa je, maltene, stvorio Partizan, ali je i njemu u cilju da rukomet konačno bude tretiran onako kako dolikuje, a to nekima ne odgovara - zaključuje trener Zvezde.

- Pomenuli ste da bi policija trebalo da proveri telefonske razgovore predstavnika Partizana i delegata i sudija derbija?
- Naravno! Ne kažem da je bilo nezakonitih radnji, ali što da se ne proveri. Čudi me reakcija ljudi iz Partizana koji su samo ćutali kada sam na konferenciji to pomenuo. Ja sam spreman, i svi mi iz Zvezde, da policiji odmah damo svoje brojeve. Ne znam zašto crno-beli nisu - sumnjičav je Igor.


No comments:

Post a Comment