.

Thursday, April 14, 2011

Radnički će biti šampion!

Lider Ujedinjenih regiona Srbije i doskorašnji ministar ekonomije Mlađan Dinkić potvrdio je za „Alo!“ da će prihvatiti titulu počasnog predsednika kragujevačkog Radničkog.

Iako napominje da se neće mešati u politiku kluba, novopečeni poslanik najavljuje maksimalno angažovanje na finansijskom oporavku lidera domaćeg šampionata.
- Pratio sam sjajne rezultate Radničkog u domaćoj, ali i regionalnoj ligi. Ono što me je naročito motivisalo da prihvatim mesto počasnog direktora jeste činjenica da danas u prvoj ligi učestvuju samo tri kluba koja nisu iz Beograda. Ostalih pet su prestonički klubovi i mislim da to nije ravnopravna utakmica - kaže na početku razgovora Dinkić.
Angažman bivšeg ministra u redovima Kragujevčana bila je ideja vođe tog kluba Mute Nikolića. Dinkićevom pristanku kumovao je i proslavljeni trener Željko Obradović.

- Muta je to i predložio prošle nedelje dok smo prikupljali potpise za narodnu peticiju i mislim da on kao veliki stručnjak svakako zaslužuje podršku. Posle nekoliko dana sam se ponovo video na ručku s njim i Željkom Obradovićem, koji me je među prvima podržao još pre osnivanja stranke. Željko je iz Čačka i najbolje razume koliko je važno da se sport svuda ravnomerno razvija - priča naš sagovornik.
Dinkić ne krije da će založiti sav svoj uticaj da dovede jake sponzore i obezbedi normalno funkcionisanje kragujevačke košarke.
- Nikad se nisam gurao gde su najjači. Dok su drugi jurili fotelje najvećih nacionalnih saveza, ja sam se prihvatio skijaškog saveza jer im je bila potrebna pomoć. Radnički ima potencijal i verujem da mogu da pomognem da postanu najjači - najavljuje Dinkić.

Ideju o Dinkićevom uplivu u košarku s oduševljenjem su, kaže, prihvatili i igrači.
- Drago mi je da se i njima dopada ideja o mom angažmanu. Oni su jedni od onih zaboravljenih, koji bez obzira na loše uslove igraju sa 120 odsto snage, da bi pokazali da ne pobeđuju samo najbogatiji klubovi - kaže Mlađan Dinkić.


No comments:

Post a Comment