.

Monday, May 9, 2011

ZVEZDA(RA), moja sudbina!

Umesto osmišljavanja taktike, Robert Prosinecki je juce citav dan u svojoj beležnici pravio spisak neophodnih stvari koji su mu potrebne za opremanje nove kuce, u koju se juce preselio iz Novog Beograda.

Robi za „Alo!“ priznaje da je oduševljen Zvezdarom, beogradskim krajem ciji je stanovnik postao, ali pre svega velikom kucom s dvorištem, koju mu je, kako kaže, „iznajmila jedna fina gospoda“!
- Iskreno, puno mi je srce kada sam video reakciju svojih cerki Leonarde i Roberte, ali i supruge Vlatke. Moje tri princeze su oduševljene, a ja ionako zbog prirode posla malo vremena provodim kod kuce. Svi znaju da sam od jutra do mraka na „Marakani“, sa igracima, na sastancima... Meni je laknulo cim mi je supruga rekla: „To je kuca u kojoj ce naša deca imati lepe trenutke“. Zaista, i meni se kuca dopala na prvi pogled.
Žuti je još jednom ponovio da ce cerkice od septembra pohadati jednu od beogradskih škola.

- To je sve ranije isplanirano, zato mi i dolaze toliko cesto u posetu, da se naviknu na srpsku prestonicu. Starija Roberta je išla sa mnom i na tenis tokom Serbia Opena, deluje mi da joj se Beograd dopada, tako da verujem da nece imati mnogo problema da se navikne na novu sredinu, na prijatelje - dodaje Robi.
Trener Crvene zvezde se ne opterecuje previše time dokle ce sedeti na klupi Crvene zvezde. Svestan je da to najviše zavisi od rezultata.
- Normalno je da ne znam koliko cemo živeti u Beogradu, tako nešto je u mom poslu nezahvalno prognozirati. Ali, dok smo tu, želim da nam bude lepo.
Deo grada u koji se Prosinecki preselio deli ime sa klubom u kojem se proslavio kao igrac.
- Ha, ha, ha... Zvezda, Zvezdara, izgleda da mi je to sudbina. Nisam ranije obratio pažnju na taj detalj, ali svakako, jeste lepa simbolika.
Široke novobeogradske bulevare trener Crvene zvezde zamenice užim ulicama, a na pitanje da li je spreman na gužvu u saobracaju, Robi odmah odgovara.
- Ma sve je stvar navike. Beograd odlicno poznajem, još iz igrackih dana, tako da nemam problema sa snalaženjem, sa gužvom ili bilo cim drugim. Potpuno mi je svejedno da li vozim u Zagrebu ili u Beogradu - zakljucuje Robert Prosinecki.

Interesantno, al‘ jedan od Robijevih novih komšija bice i trener Partizana Sale Stanojevic. Strateg crno-belih je odrastao na Lionu i na našu molbu da preporuci Prosineckom „znamenitosti“ Zvezdare, rekao je:
- Ma napravio je pravi izbor! Zvezdara je prelep kraj, miran, porodican... Za mene je najlepša Zvezdarska šuma, blizu mu je „Zvezdara teatar“, a ima i SC „Olimp“ da se rekreira. Na kraju, ima i Hajduk s Liona, gde može da odgleda dobar fudbal!

Velikoj zelenoj površini ispred kuce nece se obradovati samo Robijeve cerke Leonarda i Roberta, cini se da ce najzadovoljniji biti kucni ljubimci.
- Imamo dva psa, rase šarpej, oni su sa nama gde god da krenemo. I ovih dana su bili u Beogradu jer je na okupu bila cela porodica. Od septembra, i oni postaju redovni stanovnici Beograda, a prostor koji su dobili ce im se sigurno svideti - rekao je Robi.

Duško Kovacevic, direktor „Zvezdara teatra“:

Informacija da ce Robi živeti na Zvezdari obradovala je i direktora „Zvezdara teatra“ Duška Kovacevica, koji je treneru Zvezde preko „Alo!“ odmah uputio specijalnu pozivnicu.
- Jesam veliki partizanovac, ali Robi je dobrodošao u „Zvezdara teatar“ kada god to poželi. Bice moj gost i necu mu naplatiti ulaznicu, iako mi je crno-bela boja bliža srcu - nasmejao se poznati reditelj i dramski pisac.
Duško Kovacevic preporucio je Robiju i koju predstavu da pogleda.
- Evo, uskoro ce na repertoaru biti moja predstava „Život u tesnim cipelama“, pa bi mogao tada da nas poseti. Samo, njemu ne želim da mu se naslov predstave projektuje u privatan život pa da bude „Život u tesnim kopackama“ - našalio se na kraju Kovacevic.


No comments:

Post a Comment