.

Sunday, May 15, 2011

A sad, juriš na Madrid!

Praznik rada su neki proslavili uz roštilj, neki su protestovali, a Novak Ðokovic je šljakao na Serbia Openu i nakon pobede u finalu nad Lopezom (7:6, 6:2) došao do pete vezane titule u 2011.

- Nemam puno prilike da igram pred domacom publikom, tako da sam zaista uživao što sam ponovo u Beogradu. Nemam razloga da ne budem zadovoljan, osvojio sam turnir bez ijednog izgubljenog seta. Trudim se da pobedujem, jer je to moj posao - rekao je Nole.
Ðokovic se tako sa 27 trijumfa u nizu približio rekordu Ivana Lendla (29 pobeda na pocetku sezone), ali ce vec do kraja nedelje moci iza sebe da ostavi legendarnog Ceha.
- Laska mi kada me porede s velikanima kao što su Lendl, Mekinro, Federer i Nadal, ali zaista ne razmišljam o tome kada cu neki rekord da oborim i koliko ce da traje moj pobednicki niz. Ima svoj cilj, a to je da budem broj jedan, ali sezona je tek pocela. Moram da ostanem zdrav, kako bi nastavio da igram u istom ritmu - objašnjava Ðokovic, koji je za trijumf na Serbia Openu dobio 66.500 evra i 250 ATP poena.

- Imao sam previše aktivnosti van terena ovih dana i to je uticalo na moje zdravlje (pijaca, poseta Avali, fudbalski mec, orden Svetog Save...). Nisam zbog toga igrao previše dobro jer imam rigorozni sistem treninga, ali najbitnije je da sam trijumfovao i do Madrida cu pokušati da se oporavim - rekao je Novak.

Direktor turnira Goran Ðokovic izdao je sinoc saopštenje u kojem se potvrduje da novac nece biti vracen, ali da su ulaznice validne za sledecu godinu!

“Molimo sve one koji su kupili karte za vecernji termin (subota, 30. april) da iste sacuvaju do sledece godine, kada ce na osnovu njih dobiti karte za isti termin u okviru cetvrtog izdanja Serbia Opena”, stoji u saopštenju Gorana Ðokovica.

Svi oni koji su se osecali prevarenim zbog kupljenih ulaznica za polufinalni mec Ðokovic - Tipsarevic i koji su ocekivali da ce im organizator vratiti po 2.200 dinara posle Jankovog odustajanja zbog povrede, na kraju ipak nece biti obešteceni!
- Pa šta hocete, imate mec dubla Erlih/Ram - Cermak/Polašek, docekao je navijace odgovor na blagajni.
Tada je cak i obezbedenje moralo da interveniše kako narod ne bi napravio neki veci incident.
Ubrzo je usledilo i zvanicno objašnjenje direktora turnira Gorana Ðokovica:
- Povracaj sredstava je moguc samo ukoliko nisu održani mecevi u odredenom terminu zbog vremenskih neprilika. U ostalim slucajevima neodržavanja meceva, novac se ne vraca. Ni ukoliko mec nije održan zbog povrede igraca, predaje meca, nedolaska igraca, u slucajevima više sile, novac od kupljene ulaznice se ne vraca!
Ukoliko se uzme u obzir da tribine na Serbia Openu primaju preko 6.000 gledalaca, a za pomenuti duel je prodato nešto manje od ukupnog kapaciteta, lako je izracunati da je organizator na neodigranom mecu izmedu Janka i Novaka zaradio oko 110.000 evra!!!

Novak Ðokovic ce prvi mec u Madridu odigrati sutra, a prema poznatoj kladionici „Vilijam Hil“, apsolutni favorit za osvajanje turnira je Španac Rafael Nadal.
Rafael Nadal 1,40
Novak Ðokovic 4,00
Rodžer Federer 11,00


No comments:

Post a Comment