.

Monday, May 2, 2011

Prsten mi niko neće ukrasti!

Partizan je suvereno potvrdio dominaciju u NLB ligi, osvojio peti uzastopni šampionski prsten, a ovaj uspeh posebno je oduševio strance u redovima srpskog šampiona.

Sva trojica, i Kurtis Džerels, i Džejms Gist, i Nejtan Džavai, nisu po završetku meca sa Olimpijom (77:74) skrivali oduševljenje zbog vrednog trijumfa, tvrdeci da su vec sada doživeli blistave trenutke u karijeri.
Džerels, najbolji u redovima srpskog šampiona, sa 20 poena je potpuno uništio odbranu „zmajceka“.
- Eto, potrefilo se da su to bili odlucujuci poeni. Bili smo sjajni, igrali smo kao tim. Gist je uhvatio nekoliko važnih lopti pod našim košem, ja sam, kao i saigraci, bio opušten u napadu i zato smo prelomili mec na našu stranu, iako nije bilo lako - kaže Džerels.

Utakmica je bila jako teška, ali ju je baš sjajni plejmejker prelomio na njemu svojstven nacin.
- I publika u hali je bila protiv nas, navijali su fanaticno, a mi smo imali samo „grobare“ iza sebe. Mislim da smo se dobro psihološki pripremili za utakmicu i da nas je buka navijaca Olimpije dodatno motivisala. Bili smo iskljuceni, opušteni, nametnuli smo našu igru i na kraju overili novu titulu - istice Džerels.
Omaleni organizator igre Partizana iznenaden je šampionskim prstenom, koji, za razliku od prethodnih sezona, ima jedan dodatak u sebi - mali brilijant.
- Sjajan je, covece! Kao u NBA ligi. Samo što ga necu nositi na ruci da mi ga neko ne ukrade, odmah ga iz ranca prebacujem u ormaric - kroz smeh otkriva Džerels, koji se nada da ce ga jednog dana osvojiti i u najkvalitetnijoj ligi na svetu.

Slovenacki mediji smatraju da su hrvatski arbitri pogurali mocnijeg, a trener Jurij Zdovc ih optužuje da su dopustili tucu na terenu. Jucerašnje „Delo“ konstatuje da je pobedio „mocniji tim, kome su hrvatske sudije dale vetar u leda, dopustivši da se igra po Partizanovim notama.

Trijumf nad Olimpijom nekako najvatrenije je proslavio borbeni Džejms Gist, koji nije skrivao emocije zbog trijumfa u „Stožicama“.
- Uspeli smo, covece! Cele godine smo imali uspone i padove, mnogi su sumnjali u nas, kritikovali, a mi smo ih sve razuverili. Ovo je sjajno, ne mogu da verujem. Svaka cast i treneru, ovo je njegova pobeda, a ja znam da tek sada necemo stati. Ja sam ovde da osvajam trofeje, a znam da to isto žele i Džerels i Džavai - urlao je Gist po završetku finala.

Dušan Kecman nije trebalo ovog puta da pogodi s pola terena za titulu, vec mu je posao olakšao raspucani Džerels. Ipak, specijalac u redovima crno-belih kaže da je važan samo trijumf celog tima, dok je ovaj prsten posvecen jednom posebnom mališi!
- Za mog sina Andreja! Ovo je pobeda u njegovu cast. Nema šta, zasluženo smo dobili. Bili smo mnogo bolji od Olimpije i zaslužili smo da proslavimo petu uzastopnu titulu - kaže novopeceni tata Dušan Kecman.


No comments:

Post a Comment