.

Wednesday, May 11, 2011

Ljupko: Eh, Robi, da ti je sad ovakav Belodedić u ekipi!

Susret legendi, da se naježiš... Posle 20 godina od osvajanja titule u Bariju, na „Marakani“ su juce uz kafu caskali Ljupko Petrovic, Robert Prosinecki i Miodrag Belodedic.

Cim se pojavio Belodedic, sada direktor mladih kategorija u FS Rumunije, Ljupko ga je ošacovao od glave do pete i uz širok osmeh obratio se Prosineckom:
- Vidi Mileta, ima liniju ko iz igrackih dana. Da ti je on sad i ovakav u timu, pa Zvezda bi bila šampion!
Inace, svojevremeno su baš Robi i Mile bili cimeri na brojnim putovanjima.

Belodedic je ovog puta imao i ulogu vodica kadetskim reprezentativcima Rumunije, koji su bili fascinirani stadionom i koji su otvorenih usta pokušavali da razumeju deo razgovora naših fudbalskih legendi.
- I te kako oni znaju šta Zvezda znaci u svetskim okvirima, uostalom i Steaua je bila šampion Evrope. E sad, kad me pitate koji pehar za mene ima vecu težinu, nekako smatram da je to onaj osvojen u Bariju sa Zvezdom, iako su oni iste gramaže (ha, ha). Ipak sam u Steaui baš bio klinac, imao sam svega 21 godinu, a pošto je Rumunija bila zatvorena zemlja nismo mogli ni da proslavimo taj uspeh ko ljudi. A sa Zvezdom? To je bila ludnica! Za nezaborav, nešto neponovljivo - rekao je za „Alo!“ Miodrag Belodedic.
Na pitanje kako se deklariše - kao Rumun ili kao Srbin, Mile nam odgovara:
- Kad me to pitaju, ja im kažem: „Rumun sam!“ Medutim, onda me svi poklope kontrapitanjem: „Pa kako možeš da budeš Rumun kad se prezivaš Belodedic?“ Drago mi je da me i jedni i drugi doživljavaju kao svog - zakljucio je Belodedic.

Na pitanje da li bi voleo da se i on jednog dana nade u rukovodecim strukturama Crvene zvezde, Belodedic kaže:
- Bih, što da ne... Voleo bih jednog dana. Uostalom, ne živim ja baš toliko daleko od Beograda, a tek ne daleko od Crvene zvezde.


No comments:

Post a Comment