.

Friday, May 13, 2011

Panta: Kufre zna i da psuje na srpskom!

Leandro Damijan Kufre jednom nogom se nalazi na „Marakani“, a drugom još igra za zagrebacki Dinamo.

Slavni Argentinac je nacelno prihvatio poziv sportskog direktora Crvene zvezde da se na leto preseli u Beograd, a ovom transferu se raduje i Marko Pantelic, koji je sa iskusnim defanzivcem igrao u Herti.
- Kufre je moj dobar drug, super momak. Bicu srecan ako prede na „Marakanu“ jer se radi o odlicnom defanzivcu. Siguran sam da bi svojim iskustvom dosta pomogao Zvezdi - izjavio je Marko Pantelic za „Alo!“.
- Da li ste ostali u kontaktu sa Kufreom?

- Cujemo se povremeno, a prošle godine smo cak i igrali jedan protiv drugog, na mecu Dinamo - Ajaks. Tada smo se poslednji put videli i fino caskali.
- Znamo kakav je Kufre na terenu, a kakav je van njega?
- Jedno vreme smo bili nerazdvojni. Secam se kad mi je rekao: „Da tebe nema u Herti, ja bih poludeo odavno. Kad tebe vidim nasmejanog svakog jutra, meni je onda odmah lakše“. Kufre je u tom slucaju aludirao na trenera, sa kojim smo obojica imali probleme.
- Jeste li stigli da naucite Argentinca srpskim psovkama?
- Ako dode u Zvezdu, videcete kako psuje. Šalim se. Ne znam šta je naucio da kaže na srpskom, ali siguran sam da mu je „brate“ postala uzrecica. Pošto i ja cesto izgovaram to „brate“, on je poceo tako da me zove u jednom trenutku. Upravo sa „brate“ me je oslovio u Zagrebu, kada smo se poslednji put videli.
- Cime vas je Kufre posebno „kupio“, pa ste ostali u dobrim odnosima?
- Ja sam mu bio podrška i oslonac u trenucima kada su ga svi napadali po dolasku u Berlin. U pocetku je bio nepoželjan medu navijacima jer je u cetvrtfinalu Svetskog prvenstva u Nemackoj šutnuo domaceg igraca Mertesakera. Mnogo je vremena prošlo dok mu nisu oprostili nemili dogadaj, pa sam nekako najviše ja bio uz njega u tim trenucima.

Leandro Damijan Kufre je vec igrao na „Marakani“, 1. decembra 2005. godine. Tada je dirigovao odbranom Rome na mecu sa Zvezdom i nije se proslavio jer su crveno-beli golovima Žigica (dva komada) i Purovica slavili sa 3:1 u Ligi Evrope.
- Pamtim taj mec, naravno. To mi je jedna od dražih utakmica u karijeri jer smo pobedili favorizovanu Romu sa 3:1. Kufre se nije proslavio na tom mecu, ali nema sumnje da je rec o kvalitetnom igracu. Ne znam da li cemo biti saigraci jer mi u junu istice ugovor o pozajmici - izjavio je Dejan Milivanovic, jedini fudbaler Zvezde koji je i 2005. igrao u crveno-belom dresu protiv Rome.

Ime i prezime: Leandro Damijan Kufre
Datum rodenja: 9. maj 1978.
Mesto rodenja: La Plata
Klub: Dinamo Zagreb
Broj na dresu: 25

Prethodni klubovi: Gimnazija la Plata (1996-2002), Roma (2002-2003), Sijena (2003-2004), Roma (2004-2006), Monako (2006-2008), Herta (2008-2009)
Reprezentacija: Argentina (cetiri meca, jedno svetsko prvenstvo)

Osim što je bio suspendovan od strane FIFA zbog tuce sa Mertesakerom na Svetskom prvenstvu u Nemackoj 2006, Kufre je ostao upamcen po još jednom incidentu. Argentinac je iste godine lupio šamarcinu Del Pjeru na mecu Roma - Juventus, posle cega je bio kažnjen od FS Italije.

U Zvezdi ne žele da pricaju o Kufreu, iako je Argentinac, kako se saznaje, nacelno prihvatio poziv sportskog direktora Ivana Adžica da na leto prede na „Marakanu“.
- Ma ne znam da li ce Kufre doci na „Marakanu“. Stvarno ne razmišljam o prelaznom roku, trenutno mislim samo na OFK Beograd, kojem gostujemo danas. Ima vremena za pojacanja, sacekajmo da se završi sezona, da pokušamo da osvojimo titulu, pa cemo na kraju da pricamo o dolascima i odlascima, željenim i realnim pojacanjima. Polako - pokušao je Prosinecki da nas udalji od Kufrea, kome 30. juna istice ugovor sa Dinamom.
Robi ne krije da poznaje Argentinca, kao ni to da ne bi imao ništa protiv da ga ima na raspolaganju.
- Naravno da je dobar za Zvezdu. Pa frajer je igrao u Romi nekoliko godina, sa uspehom je nosio i dres Monaka, jednu sezonu je proveo u Herti, a igrao je i na Svetskom prvenstvu u Nemackoj. Medutim, ponavljam, ne želim da razmišljam o njemu.


No comments:

Post a Comment