.

Tuesday, May 10, 2011

„Marakana“ je moj život!

Rambo se 9. avgusta oprašta od aktivnog igranjaPolako, ali sigurno, bliži se oproštaj velikog igraca Dejana - Ramba Petkovica, koji je u prethodnih 12 godina na najbolji moguci nacin predstavio malenu Srbiju u velikom Brazilu!

Popularni Pet, aktuelni clan Flamenga, 9. avgusta i zvanicno ce okaciti kopacke o klin, a njegovom oproštaju na beogradskoj „Marakani“ prisustvovace brojne zvezde slavnog kluba, predvodene višestrukim osvajacem „Zlatne lopte“ - Ronaldinjom. Ocekivano, s druge strane bice Crvena zvezda, tim cije je boje Rambo branio od 1992. do 1995.
- Izgleda da je došlo vreme da kažem zbogom fudbalu. Presrecan sam što ce mec dva nekadašnja klupska svetska prvaka biti odigran u avgustu, i to na „Marakani“. Sam taj naziv stadiona za mene ima ogromnu simboliku, zbog velikog broja utakmica koje sam odigrao što na srpskoj, što na brazilskoj „Marakani“ - iskren je Petkovic.
Rambo ce se pre toga oprostiti od brazilskih navijaca, koje je godinama dizao na noge brojnim driblinzima, asistencijama i naravno golovima, posebno onim iz kornera.

- Vec je dogovoreno da 5. juna u dresu Flamenga upišem oproštajni mec, bice to protiv Korintijansa, u 3. kolu šampionata. Dacu sve od sebe da se spremim na pravi nacin pošto sam van forme, s obzirom na to da su me tokom boravka u Srbiji svi nudili pecenjem, pa sam nabacio koji kilogram - kroz smeh ce na kraju Petkovic.
Inace, izuzetno posecenoj konferenciji prisustvovali su i celnici Crvene zvezde Vladan Lukic i Andreja Kleut.

U Centru „Sava“ veceras ce od 20 casova premijerno biti emitovan dokumentarni film o Rambu Petkovicu „O Gringo“ (Veliki stranac). Film je režirao Darko Bajic, a asistirao mu je Boban Petkovic, Dejanov brat.
- Nadam se da ce film biti popularan kao i hit „Montevideo, bog te video“ - rekao je Rambo.
Posle promocije u Beogradu, dokumentarac ce biti prikazan u Novom Sadu (5. maj), zatim u Nišu (7. maj), a od 12. maja naci ce se u svim bioskopima širom Srbije.


No comments:

Post a Comment