.

Friday, May 13, 2011

Povraća mi se od sudija!

Žoze Murinjo ne bi bio „gospodin posebni“ da nije izbio u prvi plan svetske fudbalske javnosti, uprkos dva gola Mesija u prvom mecu polufinala Lige šampiona. Poraz Reala od Barselone usred Madrida (0:2) baš je zaboleo Portugalca, koji ne može da se pomiri s iskljucenjem Pepea u 61. minutu.

- Eliminisani smo, nema dalje diskusije - izjavio je Murinjo, iako revanš mec tek sledi 3. maja.
- Da se razumemo, pobedio nas je fantastican tim, ali od stvari koje su se dogadale na terenu mi se bukvalno povraca. Osvojio sam ja vec Ligu šampiona na terenu, ali sa dve ekipe koje nisu bile Barselona, sa Portom, timom iz zemlje koja ima slabe šanse naspram drugih, i s Interom, koji pre toga 50 godina nije osvojio prestižni pehar. A to smo sve uradili sopstvenim trudom i žrtvovanjem. Gvardiola je dobar trener, ali mene bi bilo sramota da podignem trofej koji je on osvojio. Sada ima šansu da ponovi uspeh, kojeg bih se ja na njegovom mestu duboko stideo. Daj bože da jednog dana podigne trofej bez mrlja i skandala. Kada bih rekao naglas šta mislim o UEFA, moja karijera bi se danas završila. Umesto toga, pitacu sudije Ovreba, Starka, Busaku: „Zašto gospodo?“ Barsa ima veliku moc, a odakle ona dolazi? Je l‘ odatle što daju publicitet Unicefu, a predsednik Katalonaca Viljar ima uticaj u ovoj organizaciji, kao i u UEFA? Jednostavno, Barselona je morala u finale i došli su tamo. Tacka - besneo je Murinjo.

Kristijano Ronaldo razocaran je napustio „Santjago Bernabeu“.
- Uvek ista stvar sa Barselonom. Ovo je cetvrta uzastopna sezona da se ovo dogada. Murinjo je u pravu, pogledajte samo šta se dogodilo s Arsenalom, Celsijem i Interom. Barselona je fantastican tim, ali imaju previše uticaja izvan terena - rekao je Ronaldo.


No comments:

Post a Comment